Pentru că,  cu siguranţă, toţi cunoaştem că nu există ţară perfectă, dar în acelaşi timp pentru a nu crede că am ceva cu americanii, menţionez doar că ceea ce urmează a fi scris în acest articol, despre americani şi America, provine tocmai de la sursă, adică ale americanilor sunt spusele.

Doar în America:

– comanda de pizza poate ajunge acasă la tine mai repede ca şi ambulanţa

– magazinele cu medicamente au raionul pentru eliberarea reţetelor în spate de tot, pentru ca oamenii bolnavi să traverseze întreg magazinul, în timp ce oamenii sănatoşi , care vor să cumpere ţigări, le pot lua chiar de la casele de marcat

– oamenii comandă burger dublu, platou mare de cartofi prajiţi şi o Cola dietetică

– sunt lăsate maşinile de mii de dolari în faţa casei, iar în garaj sunt ţinute toate adunăturile inutile din casă

– băncile au ambele uşi de intrare larg deschise, dar  pixurile  sunt legate de birouri

– există locuri de parcare pentru handicapaţi, în faţa patinoarelor

– bancomatele sunt echipate cu litere si pentru orbi

La unele lucruri putem să ne lăudăm ca i-am ajuns , iar la altele că i-am şi depăşit.

Sursa- Internet

Comentarii
  1. pandhoraa spune:

    eu cred ca si o persoana cu handicap poate privi evolutia patinatorilor…
    am apreciat faptul ca atat la americani cat si la canadieni nimeni nu ocupa locurile de parcare ale celor cu handicap….cat despre burgeri si cola…este exact asa si portiile sunt cu adevarat uriase :))

  2. Incerc sa imi dau seama de ce ai ales tocmai America si nu alta tara ca sa dai exemplele astea?!? Nu pot sa spun ca sunt o cunoscatoare a Americii, dar ca una care am locuit pentru o vreme acolo iti spun un lucru concret: de la o parte la alta a Americii lucrurile sunt atat de diferite incat nu poti sa faci din regulile de mai sus o nota generala a americanilor. Daca in Chicago sau in Detroit oamenii nici macar nu te baga in seama, in Georgia si Tennesse esti salutat la fiecare pas!
    Fiecare farmacie care se respecta are ghiseu de eliberare retete cu drive-in, asa ca nici nu trebuie sa te dai jos din masina.
    Bancile care vor sa atraga clienti dau pixurile cadou ori de cate ori semnezi un cec sau depui ceva banuti.
    Locurile de parcare pentru handicapati sunt a MUST pentru orice afacere, fie ca speli masini, fie ca ai patinoar sau bazin de inot. De unde sti tu ca o bunica care merge cu cadrul (considerat handicap la ei) nu isi duce nepotii la patinoar?!?
    As putea continua cu exemple de genul asta toata ziua, dar cred ca ai inteles punctul meu de vedere! :):)

    De ce nu scri despre lucrurile pozitive ale americanilor?!? Daca nu ai idei spune-mi si iti trimit! :):):)

    • Marius Bota spune:

      Asa cum spuneam , nu exista tara perfecta, asa ca iti dau dreptate, cu privire la posibilele particularitati existente in America. Dar conform zicalei „unde e multa invatatura, si nebunia isi face loc”, America, fiind atat de mare, si cu lucruri bune nenumarate, e normal ca si partile, poate mai ciudate pentru noi europenii, sa fie si ele mai multe. Fii convinsa, ca nu ma deranjeaza catusi de putin vreunul din lucrurile amintite in articol, ba chiar incerc sa le inteleg, mai ales dupa ce ai adus si tu explicatiile de rigoare; asa ca sper ca la o eventuala vizita a mea la ambasada americana, pentru viza, sa nu ma ia la intrebari cu privire la acest articol!)))

  3. Nicu Lupsa spune:

    “Cate bordeie, atatea obiceie”.
    Asa e si cu statele ce compun USA. Poate de-aia e si atat de controversata mai ales privita de noi, europenii care n-am avut sansa sa calatorim peste ocean.
    Cu bune si rele, America mai prezinta inca visul multora . E inca Taramul fagaduintei…

  4. marian spune:

    Pentru mine America nu exista ! De fapt singurul argument in favoarea existentei { inca } a SUA rezida din faptul ca acolo s-a nascut si a creat arta Elvis Presley .De fapt pentru mine America inseamna doar Graceland-ul , doar Memphis , Tennesse …restul chiar ca nu conteaza decat cel mult adiacent .In alta ordine de idei .A fost ucis Andrei Pitirica , pastor baptist din Sighisoara .El si sotia sa au fost gasiti ucisi in propria casa ieri .Avea 77 de ani. Ce zici ,se va intalnii cu ucigasii…in cer ?

    • Marius Bota spune:

      Incepand cu partea finala , as spune ca nici talharul de pe cruce nu si-a facut sperante prea mari de a fi in Rai, dar… Asa ca pana la moartea lor, mai au timp, de pocainta!
      America e toata, o privim ca pe un ansamblu, dar e diferita complet, de la loc la loc. Asa ca trebuie privit in detaliu, ca sa ne putem face o impresie despre adevarata America!

      • marian spune:

        Iti recomand si dumitale si vizitatorilor blogului sa priviti pe You tube spectacolul de la Roma din 20 Martie 2011 cand Ricchardo Muti , dirijorul, a fost nevoit sa reia la cererea publicului { biss} ” Va pensiero ” din NABUCO de Giuseppe Verdi . Eu am ascultat-o si am vazut videoclipul de ….1000 de ori pana acum si parca nu ma mai satur…mi se pare la fel de nou si de inedit .gasesti dumneata modalitatea sa-l postezi …crede-ma , nu-ti va pare rau !O saptamana buna in continuare !

  5. L.uzu spune:

    mi-a placut articolul 🙂

  6. paradisblonzesc spune:

    Aia cu cola dietetica am trait o si eu. Si Doamne cate mi au mai vazut ochii si cate mi au auzit urechile. Hehe…o saptamana minunata iti doresc

  7. […] şi pe la teo negură, geanina, luna pătrată, pishky, andreotti, psi-words, memyselfandela şi marius Share this:TwitterFacebookLinkedInEmailLike this:LikeBe the first to like this […]

  8. Andreotti spune:

    americanii sunt campioni…recunosc ca nici noi suntem departe…dar unele sunt de-a dreptul hilare….la claudia am vazut cele mai multe exemple…m-am amuzat cat m-am amuzat dar apoi m-am oripilat de-a dreptul!!!!:)

  9. Hapi spune:

    Articolul e frumos si-mi pare mai mult un pamflet n-ar trebui sa deranjeze 🙂
    Uite si asta e America
    http://blondix.me/2012/04/21/gimnastica-limbii-drame-de-la-munca-si-altele/
    Sper sa nu se supere draga mea blonda c-am lasat linkul
    Asa ca da, fiecare tara are chichitele ei
    In Romania poti sa injuri un politist deocamdata si nu patesti absolut nimic notabil. Din pacate sau din fericire…..?

  10. sap7e spune:

    Poate nu ar trebui toate să generalizăm, dar barabulele prăjite cu o cola dietetică au ajuns să fie nelipsite și la noi(de cei ce-și permit).

Lasă un răspuns

