Fixuri

Posted: 28/06/2012 in Diverse
Etichete:, , , , , , , , , ,

Că fiecare dintre noi avem ale noastre obiceiuri și tradiții pe care nimeni nu poate să ni le schimbe, e ceva normal și ține de personalitatea fiecăruia dintre noi. Unii nu acceptă să fie puse lucrurile în casa lor decât în poziția și starea în care ei o desemnează conform opisului existent la intrare. Alții, își bibilesc mașina, pe interior și exterior, de zici că în fiecare zi, ar duce pe regina Marii Britanii cu ea sau că în fiecare zi s-ar căsători. Alții, așa ca mine, cu toate că încep serviciul la o anumită oră ajung cu jumătate de oră sau chiar o oră mai repede ( chiar nu găsește nimeni o explicație la asta). Doamnele, la fel ca și cea pe care am observat-o întruna din călătoriile cu trenul,  au obiceiul de a șterge praful din cinci în cinci minute, cum văd că se așează un firicel, cum” hai pe el” ( doamna din tren avea un laptop si la fiecare două minute scotea un șervețel și îl curăța cu atenție).

Nu știu care sunt ale voastre ”fixuri” și mai ales cum le percepeți ? Dar alții care ne văd făcând astfel de acțiuni, cum ne  cataloghează! Chiar aș fi curios să văd ce părere are un japonez despre faptul că ajung cu o oră înainte de începerrea programului de lucru!! Cred că ar fi invidioși pe acest ”fix” al meu, dar eu cu siguranță nu aș fi invidios pe ei, tinând cont de faptul că uită să mai plece de la servici!!

Ce astfel de tradiții, ticuri sau fixuri ați întâlnit sau auzit, și mai ales care sunt ale voastre ( cele care vă permiteți să le expuneți)!

Comentarii
  1. Teo Negură spune:

    M-am tot gandit, si sincer nu cred ca am fixuri, neaparat fixuri. Poate o repetitivitate, un automatism al anumitor gesturi, sa zic, dar nici asta nesfarsita. Am un tic verbal, „stii”, de asta sunt sigur 🙂

  2. Andreotti spune:

    nu prea am fixuri…daca stau sa ma gandesc sunt foarte organizata… eu de fel dar sunt obligata si prin prisma jobului dar fixuri sinonime cu obsesii..nope, nu încă!…poate vin o dată cu vârsta?..exceptând obsesiile compulsive, care fac obiectul altei discuții, am întâlnit oameni mai degrabă cu ticuri decât cu fixuri.

    • Marius Bota spune:

      Am inteles, la tine toate fixurile sunt organizate!))) Glumesc, dar in acelasi timp, la cat de echilibrata se pare ca esti, ma asteptam la o organizatoare riguroasa in persoana ta!

  3. Peter spune:

    Eu am unul. Dimineaţa simt nevoia să mă trezesc mai repede decât ar fi nevoie, pentru a-mi face tabieturile fără de care m-aş simţi „bolnav” toată ziua… :))

  4. Nicu Lupsa spune:

    Am stilul meu si tin la el!

    E normal sa avem „fixuri”. E bine ca le avem. De fapt asta ne si diferentiaza. Singura problema care ar putea fi e cea a impactului automatismelor noastre , cu tertii, fie ei oameni ori natura. Daca ele nu viciaza pe nimeni pot fi niste chestii chiar frumoase.

    P.S. Cine ar putea sa inteleaga pe cineva care vine cu jumatate de ceas (sau mai mult 😛 ) mai devreme la serviciu, cand ideea (sanatoasa) e sa folosesti aceasta metoda plecand mai repede acasa!? :)))

    • Marius Bota spune:

      Nu intru cu tine la detalii, gen avantajul vanirii cu o ora mai repede folosit pentru plecare mai repede, deoarece se prea poate sa nu mai fiu lasat sa imi exercit acest ”fix” la venire, si sa plec la fix ora exacta!!!

  5. Alex spune:

    Păi din ceea ce ai pomenit mai sus, n-aş putea să spun că îmi este vreunul străin….Mai mult sau mai puţin!
    Unul este puternic tare: nu suport ca lucrurile din jur să nu fie aşezate fiecare la locul lui, să nu trebuiască să caut apoi, ca disperatul. Cu lustruitul maşinii…mi-a mai trecut, din lipsa de timp, dar îmi place să petrec timp „facând-o frumoasă”! 😀
    Fiecare cu „damblaua” lui!
    Numai bine, Marius!

  6. Stefania spune:

    Ce pot sa spun, Marius, eu, cred ca am toate ” fix”-urile enumerate de tine mai sus. Nu suport firicel de praf sau lucruri deranjate. Imi place sa straluceasca totul. Dimineata, ajung la serviciu de cele mai multe ori, cu o ora inainte de inceperea programului oficial si plec peste program cu doua, trei si…
    Si nu plec niciodata in vizita de prietenie la cineva, daca nu imi anunt vizita in prealabil cu cel putin 48 ore, numai in cazul in care, sunt fortata de imprejurari.

Lasă un răspuns

