Cu capul in nori

Posted: 20/06/2012 in Imagini care vorbesc
Etichete:, , , , , , , , ,

Aș vrea să cred că există o mare deosebire între a fi cu capul în nori și a fi cu nori în cap. Prima dintre variante implică apropierea de cer, doar o ridicătură și ești acolo, dincolo de nori, părtaș la frumusețea seninului, a luminii. A doua, presupune apropierea norilor de minte, implică pericolul de a nu mai putea vedea clar ceea ce se întâmplă dincolo de tine, de lumea ta. Și aș mai vrea să cred că prin oricât de mulți nori vom trece în viață, vom scoate capul deasupra lor, vom reuși să răzbatem prin ei spre lumină, și nicidecum nu vom lăsa ca aceștia să ne ajungă la minte, să ne-o obtureze și să nu mai putem vedea soarele care ne așteaptă la capătul celălalt!

Comentarii
  1. Max Peter spune:

    Mi-ai adus aminte de zborul cu avionul. Acolo, sus, „cu capul în nori” e o privelişte care te lasă fără grai.

  2. mmm..da..norii astia..au o frumusetea aparte..la figurat si propriu..lumea e minunata si fiind dedesubtul lor..si deasupra lor..si printre ei..intr un cuvant e bine sa experimentezi cate ceva din fiecare in parte 😛

  3. marian spune:

    Daca-ti dadea prin cap sa adaugi si un videoclip cu „Amazing Grace”…era absolut…PERFECT ! Lasa ca-i bine si asa…arata maretia lui Dumnezeu , suficient pentru cei ce-o inteleg ,si-o iubesc !

  4. Stefania spune:

    Sunt de acord cu tine, Marius! Iar, imaginile sunt divine! O seara frumoasa iti doresc! 🙂

  5. Andreotti spune:

    oh, lumea mea….da, este atât de frumos să fii cu capul în nori! e fabulos ceea ce se vede de-acolo, de sus… realmente, eu sunt cu capul în nori și când sunt întrebată de ce sunt așa răspunsul meu e întotdeauna: „ să le fac în ciudă norilor că nu sunt ei în capul meu”!…răspunsul meu e adevărat chiar dacă îl îmbrac în straie de glumă:) dar știu eu ce știu!!! chiar e o diferență mare între a fi cu capul în nori și a avea nori în cap…diferența este atât de mare ca de la cer la pământ și înapoi:)

    • Marius Bota spune:

      Ma gandeam eu ca cel putin o persoana o sa fie in largul ei vazand tema asta!!!) Multumesc de coborara din lumea ta in lumea mea!!!

      • Andreotti spune:

        eu îți mulțumesc, marius!:)
        ..mă crezi când îți spun că toți traversăm cel puțin o perioadă din viața noastră, cu capul în nori?!…eu așa am pățit-o și mi-a plăcut atât de mult încât n-am mai vrut să ies dintre ei!:)

Lasă un răspuns

