Sunt în fața unei mari dileme cu privire la petrecerea zilei de 10 iunie 2012. Am varianta participării la alegeri în calitate de alegător, de om cu ștampila, pregătit ori ba, a pune în dreptul vreunui candidat preferat, dacă există așa ceva, sau a pune pe toți ștampila, în semn de protest fața de cei puși pe listă. Sau… am varianta de a mă face că  uit că sunt alegeri și să mă duc spre locurile mirifice situate in Hawai. Totuși, ca un bun cetățean, cred că o să aleg a merge la vot, cu speranța că vor câștiga doar oameni cinstiți, corecți, integri, demni. Cam aceeași speranță pe care o am de  ajunge vreodată în Hawai. Așa că sunt plin de speranțe!

Comentarii
  1. Ninulescu spune:

    :D…. Eu musai sa merg sa votez pe Mircia la Consiliul judetean ca de vad acolo tot pe Molot fac cu nervii 😀 Alegerile din satul meu chiar nu ma intereseaza.

    Daca locuiam in Deva mergeam cu mare drag sa-l votez pe Dorin Oliviu Gligor la primarie doar ca sa aibe si el macar un vot… votul meu 😀 😀

  2. romanianstampnews spune:

    Speranţa moare ultima! Doamne Ajută!

  3. marian spune:

    Cred ca mai repede ai sansa sa ajungi in….Hawaii !!!

  4. Stefania spune:

    Eu, am sa merg la vot, pentru ca este dreptul meu castigat, cu aceeasi speranta ca si tine, fara sa dau nicio importanta promisiunilor , pur si simplu acestea pentru mine sunt vorbe goale. Am sa votez doar pentru ca trebuie un primar si am sa-l aleg dupa alte criterii , nu dupa platformele lor program. O fii bine s-au o fii rau asa am decis.
    Eu, iti doresc o seara minunata, Marius! 🙂

  5. vienela spune:

    Cred ca toti suntem plini de sperante. :((
    Dar totusi trebuie sa mergem la vot, sa nu lasam hartiile goale.

  6. melanietoulouse spune:

    @”Cam aceeași speranță pe care o am de ajunge vreodată în Hawai. Așa că sunt plin de speranțe!” –

    Marius, e formidabil ca esti optimist… 🙂 Crezi ca visasem vreodata ca voi locui 5 ani la doi pasi de NASA-Houston sau ca voi ajunge-n Hawaii, Japonia, Taiwan?!… Nici pomeneala si toate s-au „produs”, de ma ciupeam si-atunci si-acu’… 🙂 Curaj, tenacitate, perseverentza, determinare si tot înainte!
    – – –
    am votat azi primul tur de legislative… 🙂

Lasă un răspuns

