Frumuseţe în doi

Posted: 26/05/2012 in Imagini care vorbesc
Etichete:, , , , , , ,

” Stai cu ochii mari deschisi,,te rog, până mănânc eu din astă iarbă verde, gustoasă şi grasă. Uită-te  bine să nu vină vreun vânător ori alţi prădători, pentru a  ne alunga din acest loc minunat ori mai rău,  a ne  prinde chiar. Apoi va fi rândul meu să te păzesc, până îngurgitezi şi tu din iarba grasă și frumoasă. Sătui fiind, o să ne luăm zborul de aici, şi o să ne bucurăm de …noi doi, fără a mai avea vreo grijă;  suntem doi, suntem unul al celuilalt, e aşa frumoasă casa noastră – pădurea şi cerul- încât nu ne mai pasă de nimic și de nimeni. Vă pupăm. Doi îndrăgostiţi frumoşi”

Comentarii
  1. vienela spune:

    Ce le-as pune eu pe jar, bine jumulite si le-as tine pana ar capata culoarea penelor… :))

  2. psi spune:

    îmi aminteşti de niels holgersson… şi de copilărie. 🙂

  3. Lavi H. spune:

    ce frumos 🙂

  4. Dudas Danut spune:

    Multi semeni de-ai nostri ar putea lua exemplu . Frumos moment . Iubeste-l pe apropiat ca pe tine insuti. Cam asa arata ceea ce vad eu.

  5. Hapi spune:

    Iubesc ratele si gainile, imi plac tare mult
    Avea si bunica la tara, bine, nu de-astea mai exotice ci simplute, albe , bune de indopat 🙂

Lasă un răspuns

