Dacă mă fascinează ceva când e vorba de excursii, plimbări sau concedii, nu sunt atât de mult locurile pe care urmează să le vizitez, ci mai ales drumurile pe care le parcurg până a ajunge la destinaţie,. E o minunăţie să vizitezi un anume loc , să îi descoperi istoria şi povestea, dar mai grozav, e ca, pe traseu să te poţi bucura de şosele perfecte ( oare există aşa ceva?), de peisaje care să îţi bucure privirea şi inima; pentru că de fapt, fiecare punct prin care treci, e o destinaţie intermediară, un tranzit minunat, spre finalul călătoriei

Unele drumuri, cu siguranţă, le vom putea parcurge doar virtual, de altele ne vom bucura de ele, în mod real. Viaţa nu e decăt o călătorie, şi ea, şi dincolo de farmecul şi satisfacţia de a ajunge la o anumită destinaţie, la a atinge un anumit scop sau ţel în viaţă, există pasiunea cu care petreci şi călătoreşti fiecare zi, până la punctul final. Nu vom putea să vedem şi să gustăm fiecare experienţă în mod personal, ci unele din lucrurile minunate ale vieţii, le vom vedea, ca prin vis, cu ajutorul celor spuse de alţii şi prin ochii celor de lângă noi.

Până a ne putea bucura din plin şi pe viu de o nouă drumeţie demnă de ţinut minte, vă invit la o călătorie virtuală, aşa ca la un aperitiv, care să ne deschidă pofta de drum şi drumuri bune

Comentarii
  1. psi spune:

    şi mie îmi plac drumurile care mă duc undeva… fac o groază de fotografii pe drum, mereu cer opriri pentru imagini splendide ce mi se derulează înaintea ochilor, de aceea prefer de departe să mergem cu maşina proprie… şi mereu mă miră, mă bucură şi mă copleşeşte frumuseţea naturii…

    • Marius Bota spune:

      Ar trebui sa facem schimb de fotografii, macar asa am considera ca am vizitat mai multe locuri, cu toate ca sigur eu as iesi in castig, pentru ca sigur ai vizitat mai multe locuri decat mine!

  2. incaunipocrit spune:

    Reblogged this on ATA MOTEK.

  3. Lavi H. spune:

    frumos post 🙂 viata chiar este ca o calatorie, de noi depinde cum e acel traseu, si daca ajungem la destinatia pe care ne-o dorim.

  4. vienela spune:

    In calatoria mea prin viata nu am ajuns chiar unde imi propusesem. Pentru unele destinatii mai am timp, dar sunt si locuri unde nu mai pot ajunge, a trecut trenul meu.

  5. Romanasii spune:

    Asta e de pus in fata la Ministerul Transporturilor: „E o minunăţie să vizitezi un anume loc , să îi descoperi istoria şi povestea, dar mai grozav, e ca, pe traseu să te poţi bucura de şosele perfecte ( oare există aşa ceva?)”

  6. Cris-Mary spune:

    Trebuie sa recunosc ca si eu sunt genul care admira drumul de la punctul a pana la punctul b. De multe ori m-am intrebat daca unii au pus intentionat drumul prin locuri care par mai degraba a fi din basme… am intalnit astfel de drumuri..mai ales cele prin paduri de munte..

    • Marius Bota spune:

      Si mie imi plac zonele de munte, si cred ca daca ar fi dupa mine, concediul ar fi mult mai lung decat normal, astfel incat sa ma pot opri si sa vizitez tot ce e de privit

  7. melanietoulouse spune:

    🙂 Hi Marius! Ai ales Norvegia, excelent choice… I love it! 🙂
    ===
    Salutari extrem de calduroase din Florida, sunshine state! Sper sa am timp sa te recitesc la reîntoarcerea acas’… O saptamâna dupa planu’ si placu’ tau… 🙂

Lasă un răspuns

