Toma şi I-a zis: Domnul meu şi Dumnezeul meu! Isus i-a zis: Pentru că M-ai văzut ai crezut. Fericiţi cei ce n-au văzut şi au crezut.

Cred într-un mâine  mai frumos şi mai bun

Într-un azi cu dragoste şi bunătate

Cred că putem fi iar uniţi, ca oameni, ca naţiune

Că adevărul  poate să triumfe, să fie iar pe tron

Cred în omenie, mâini întinse, vorbe bune

Şi în prieteni sinceri şi pentru totdeauna

Cred ca ce e „bun”, se poate face şi „mai bun”

Şi că ce-i rău se poate face bun, frumos, de admirat

Cred că doar prin luptă victoria s-obţine

Iar renunţarea nu-i soluţie, ci e moarte-n orice lucru

Cred că doar credinţa, în Dumnezeu şi-a mea voinţă

Mă face ca să trec prin viaţă, biruitor şi nu înfrânt

Şi mai cred că doar crezând pot ‘nainte-a merge

Chiar de nu pot a vedea unde s-a sfârşi cărarea

Cred chiar când nu văd nimic din toate astea,

Căci asta e CREDINŢA. să crezi chiar când nu vezi.

Cred…

 

În ce, sau cine mai credem, chiar dacă nu vedem „semne vitale”, chiar dacă e întunecată zarea, chiar dacă „vizibiliatea” e spre zero? Mai putem pătrunde dincolo de aparenţe şi de nevăzut, cu ochii credinţei?

Comentarii
  1. Nicu Lupsa spune:

    Musai sa credem, fiecare in cate ceva. In functie de educatie si de altele (poate chiar de inspiratie) facem alegerea pe care o consideram fericita. Timpul, judecatorul de-aici de pe pamant, ori Judecatorul Suprem, Cel de dupa, o sa ne lamureasca.

    Cred in primul rand ca, suspiciunea, e unul dintre marele rele de pe pamant. Din cauza suspiciunii s-a produs primul pacat. Sa ne amintim cate victime, la propriu si la figurat, au fost doar pentru ca ele erau suspectate de ceva anume. Din cauza suspiciunii sunt familii care se destrama, sunt oameni care se sinucid, se comit crime…tot felul de grozavii.

    Va invit astfel, alaturi de Marius, dragii mei, sa credeti. Sa credeti in bine, in prietenie, in loialitate. Sa credeti in Dumnezeu. Uneori sa credeti si in minciuna nevinovata a copilului vostru care-si justifica stangaci o nota proasta obtinuta la scoala. Nu faceti din tantar, armasar (ori inorog 🙂 ). Va asiguram, o sa fie mult mai bine!

  2. BitterMili spune:

    credinta e buna. Aduce cu ea sperante.

    • Marius Bota spune:

      Fara credinta nu prea facem nimic, chiar si micile lucruri implica o anume credinta, de exemplu, asezatul pe scaun cere credinta ca scaunul nu se va rupe, si ca meseriasull-a facut cum trebuie!

  3. psi spune:

    nu ştiam că îţi plac celtic woman! 🙂
    cât despre crez, credinţă… îmi ştii părerea, că doar am scris recent despre ea.

  4. romanianstampnews spune:

    Fără să vreau m-am gândit la această piesă…

  5. […] să nu daţi tocmai peste nişte porci : octocat, luna pătrată, doru, teo negură, max peter, marius bota, shogunu’, virtual kid, gândire logică, eventual şi pe la subsemnatul, prin colţul cu […]

  6. Ninulescu spune:

    Foarte frumos spus, credinta ca maine va fi o zi mai buna este din ce in ce mai rara,
    pana acum am cunoscut doar o persoana care mai credea si mai spera ca maine va fi mai bine nu doar pentru Romania ca tara ci si pentru noi ca persoane… Dar el locuia in America si lumea vazuta dintr-o vila cu 12 camere din Miami pare altfel decat vazuta dintru-n spital fara medicamente din RO.

    • Marius Bota spune:

      Poate o sa ne intalnim candva si personal, ca sa il intalnesti pe al doilea care crede asta!))) Si nu am vila cu 12 camere, si sper pentru noi cei multi sa fie, nu pentru ei, cei putini!!

  7. Mélanie spune:

    nu stiu daca a fost tradusa în româneste… Un comentariu zice:”sunt ateu, dar aceasta melodie e minunata…” – sunt total, complet de-acord: 🙂

  8. ionela spune:

    LUMINEAZA INTUNERICUL!
    stii de unde i replica nu? I am legend se numea filmul si oarecum e apropiat etaforic vbind de ceea ce ai scris mai sus..deci da..EU CRED…

  9. Hapi spune:

    Fiecare are propriul volan in viata si doua sau trei pedale. Volanul meu e credinta. De atatea ori am gresit directiile si prin intermediul ei am revenit la drumul care mi se potriveste cu adevarat!

  10. alexbodoli spune:

    Continuă să crezi! „Dacă aţi avea credinţă cât un grăunte de muştar, aţi putea muta munţii.”

Lasă un răspuns

