Blândul Păstor necunoscut

Posted: 12/04/2012 in Meditații
Etichete:, , , , , , , , ,


Nicolae Iorga – Nu l-au cunoscut

Oricât de sfânt era Isus
Şi cât de lămurit prin lut
Vedeai pe cel venit de sus
Şi ai săi nu l-au cunoscut.

A trebuit ca trupul său
De mucenic să-l bată-n cuie
Ca să se-arate Dumnezeu
Şi ca la ceruri sa se suie.

__________________________

Când El s-a rugat pentru mine-n grădină,

Eu nu am putut sa veghez, lângă El, nici un ceas.

Deşi mâna dulce-a iertării spre mine întinse

Eu al trădării sărut I L-am dat, pe obraz.

În curtea preotilor mari, judecat şi scuipat când era

Eu lepădatu-m-am de Isus-  „nu-l cunosc”.

Când crucea cea grea spre Golgota ducea

Eu apăsam şi mai mult, cu mulţimea, pe umerii Săi.

Pe cruce-atârnat din iubire de mine, stătea Dumnezeu, prin Isus

Iar eu, cu cămaşa Lui, căştigată prin sorţi, mă-mbracăm bucuros.

Dar El nu-mi ţinu la socoată păcatele grele,

Ci pentru mine, muri şi-nvie mai apoi

Ca eu prin credinţa în jertfa salvării

Să pot să-L cunosc şi privesc, într-o zi, sus în cer.

 

Comentarii
  1. […] invit să treceţi şi pe la teo negură, meşterul manole, luna pătrată, hijo de algo, vizualw, marius bota, vultureşti, geanina, qedeu Share this:TwitterFacebookLinkedInEmailLike this:LikeBe the first to […]

  2. […] invit să treceţi şi pe la teo negură, meşterul manole, luna pătrată, hijo de algo, vizualw, marius bota, vultureşti, geanina, qedeu Share this:TwitterFacebookLinkedInEmailLike this:LikeBe the first to […]

  3. marian spune:

    Mai fratioare …de regula in preajma Pastelui { apropo oare stiu multi ce semnifica aceasta expresie ,PASTE ?} ne apuca pe …multi dintre noi o dorinta de pocainta, de autoflagelare …ceva de toata groaza.Plangem de mila aluia ce a fost crucificat acum 2000 de ani { de parca ar fi fost primul sau….ultimul } ne dam de casul mortii sa tinem posturi , peste posturi , si de regula acestea sant tinute …cu stirea tuturor ! Ma uitam la aceasta postare pe care ai facut-o ” Blandul Pastor ” in interpretarea Paulei Selling . Asta nu putea sa fie ceva mai…dezbracata ?Ne dam cu totii de ceasul mortii sa fim cat mai buni , sa tinem post , sa mergem la Biserica { fiecare la Biserica sa …evident }sa inaltam rugaciuni dar….de regula numai azi sau…poate si ” maine. ” Insa incepand cu noaptea Invierii , incepand din clipa cand ” am luat Lumina „…abia asteptam ca o data ajunsi la domicilui sa bagam zdravan la stomac si sa udam totul cu cat mai multa bautura pentru a …sarbatorii, ca ce mama dracului o data-n an este Invierea ! Poate a doua zi vom merge la cimitir pentru a da pomana DIN BELSUGUL NOSTRU { desii normal ar fi sa dam doar din SARACIA NOASTRA } unora ce au probabil mai mult decat noi si nu uitam sa-i dracuim la plecare pentru lacomia cu care aduna pomenile date ” de buna voie ” dar de fapt obligati de datini , d eobiceiuri de traditii si oricum se vor strica daca nu vom manca bucatele cat mai curand. Uitam ca fiecare dintre noi este un Pillat , este un Iuda , este unul dintre cei ce fie biciuiesc fie scuipa pe cel ce A FOST JERTFIT ! Ce zici prietene Marius Bota…dumneata esti unul dintre calaii Mantuitorului sau doar un Iuda ?Deoarece este mare diferenta intre crima si tradare rogu-te frate Marius sa fi primul care sa-ti precizezi pozitia in raport cu Mantuitorul, cu” Blandul Pastor „.

    • marian spune:

      Sper ca nu te-am suparat…nu de alta dar si asta face parte din pocainta , din smerenia omului !

      • Marius Bota spune:

        Suparare ar fi doar daca ai spune ceva neadevarat,dar pentru niste oameni cu capul pe umeri, adevarul spus in fata trebuie sa fie un beneficiu, un prilej de indreptare. Asa ca , fii sigur, ca de fiecare data, cand calc „in strachini”, indiferent ca e mic ori mare pacatul , imi dau seama ca sunt un Iuda, ( poate ai vazut si in versuri, ca e vorba de „mine” cel vinovat) pentru ca, am promis Domnului Isus ca il voi iubi asa cum m-a iubit si ma iubeste El pe mine. Dar nu o fac, si regret acest lucru, nu doar la aceasta sarbatoare sau in aceasta saptamana, si ma pocaiesc de greseala si incerc sa nu o mai repet. Asa ca in raport cu Mantuitorul Isus, sunt un pacatos, unul care prin pacatele mele l-am condamnat la moarte, dar un pacatos , care prin acceptarea jertfei Lui am fost iertat si mantuit. Multumesc Marian, pentru inima deschisa intotdeauna, pentru cuvintele din inima, chiar daca uneori mai dure, pentru ca ne deschizi ochii la fatete pe care poate noi nu le vedem asa cum le vezi tu!!

  4. Mélanie spune:

    Bonjour Marius! cu amabila ta permisiune sunt on si off topic… merci d’avance! 🙂

    Dupa cursuri de istoria religiilor si studii biblice, sunt agnostica… 🙂 Ceea ce nu m-a împiedicat sa citesc, sa apreciez si sa retin idei pozitive din Noul Testament(cele 4 evanghelii si epistolele, mai
    ales cea a lui Iacov!), sa recitesc psalmi sau Cântarea Cântarilor, o adevarata comoara poetica…
    Deviza mea de ani e un verset din Epistola lui Iacov 4-17:”Deci, cine stie sa faca binele si nu-l face, pacatuieste.” Precizez ca n-am notiunea pacatului, am cunoscut si cunosc atei(sau agnostici) cu atitudini si comportamente demne de-autentici crestini-practicanti… 🙂

  5. Marius Bota spune:

    Bonjour mon ami, Melanie.Iti multumesc pentru raspuns, nu cred ca e „on” ori „off” topic, ci are scopul dialogului si invatarii reciproce. E poate unul din cele mai profunde versete si care taie adanc de tot, acest verset citat de tine;, la fel ca si cel din prima epistola a lui Ioan 2:6 : ” Cine zice ca ramane in El ( Isus) trebuie sa traiasca si el cum a trait Isus.”. Poate ne intalnim la o cafea, sau la un sparanghel, sa povestim ,mai pe indelete!))). Cine zice ca a fi crestin e usor, ori stie ceva scurtaturi „ilegale”, ori. se inseala, ori chiar traiete din plin cum a trait Hristos!!

    • Mélanie spune:

      @Marius, ca sa povestim despre religie, Biblie, Isus, ne-ar trebui zile, nu doar o cafea! 🙂

      Stii ca Isus a fost si-un personaj istoric, care a trait extrem de modest(nu ca preotii si popii actuali!), cuvântul sau lasat apostolilor(Noul Testament si epistolele) va fi fost deformat, interpretat aiurea, falsificat, încarcat cu traditii, obiceiuri, supersitii pagâne, ce n-au absolut nimic în comun cu dorintza si învatatura crestina… De peste 2000 ani, natura umana va fi ramas aceeasi, rezultatul fiind vizibil peste tot: societatea actuala, devenita… inumana!
      – – –
      Am o „febletze” pentru Evanghelia lui Ioan… 🙂

      • Marius Bota spune:

        Pentru mine ar ajunge timpul, pentru ca, nefiind bautor de cafea , pot sa beau una in decursul a cateva saptamani, sau chiar luni!)) Si mie imi place Ioan, dar mai ales epistolele lui, spune lucrurilor pe nume, adica teoria fara practica, in crestinism, e cam moarta, e degeaba!!

  6. […] treceţi şi pe la luna pătrată, meşterul manole, teo negură, octocat, max peter, vultureşti, marius bota, geanina, schtiel sau grupul “porcilor abjecţi” Share […]

Lasă un răspuns

