Dorinţe ascunse

Posted: 05/04/2012 in Haioase
Etichete:, , , , , , , , ,

Eu sunt un mâncător destul de bine pus la punct cu dulciurile , şi în special prăjituri, ciocolată şi altele de genul, fără prăjituri prea negre ori ciocolată neagră. Totuşi , cu toată experienţa mea, acumulată în ani de antrenament şi pregătire, nu mi-am pus niciodată problema că s-ar putea să nu mai fiu în stare să mănânc prăjituri ori alte dulciuri, aşa cum mi-am pus-o acum. Şi asta nu din cauză că , brusc şi dintr-o dată m-ar fi luat teama de diabet sau că aş suferi de vreo boală care interzice consumul de dulciuri. Ci dintr-un motiv, pe atât de distractiv pe atât de întemeiat: cineva s-ar putea să îmi dorească să nu mai pot mânca.  Şi am să vă explic  şi de unde aceasă teamă. Am auzit următoarea expresie, care m-am gândit că s-ar putea să mă atingă şi pe mine dacă nu mă potolesc eu de bunăvoie: ” aş vrea ca tata să facă gingivită, să îl doară dinţii şi să nu mai poată mânca cremeş, pentru că mănânca şi dimineaţa, şi la amiază, şi seara, iar mie nu mai îmi rămâne atât de mult”. V-aţi dat seama că această mică sinceritate, provine de la un copil, dar pe mine m-a cam luat cu tremur.  Dacă voi da peste careva cu credinţă şi dorinţă aşa de mare , încât să îmi dorească să mi se taie tot cheful de dulciuri? Ori care să ceară să mi se facă vreo bătătură pe limbă sau pe cerul gurii, să nu mai pot îngurgita prăjturi?

Niciodată nu ştii peste cine dai în viaţă , aşa că va trebui să fiu pregătit pentru ziua când va apărea careva, mâncător mai mare decât mine de dulciuri, şi căruia din motive de concurenţă, să îi cad cu tronc, astfel să îmi dorească vreun bine din cele amintite anterior. Aşa că dacă cumva, vi se întâmplă să vi se taie subit cheful de ceva anume, sau să vă apară ceva „anomalii” în funcţionalitatea organismului, nu ar fi lipsit de importanţă, să luaţi în calcul şi o astfel de „injurătură” rostită de vreun binevoitor: „da-ţi-ar Domnul gingivită, să nu mai poţi mânca amandină”!!!

( sursa pozei- http://lascaupetru.wordpress.com)

Comentarii
  1. ionela spune:

    :)) foarte amuzanta experienta ta! insa avand in vedere ca e vb de copii sa zicem ca i scuzabil..
    pe de alta parte, daca ar fi in alt context si un alt motiv si mai ales ar fi vb de un adult…gandul si puterea lui fac multe..
    e amuzanta poza cu rugaciunea, dar sa stii …ca daca omul caruia i s a furat bicicleta e destul de staruitor in rugaiune, nici hotul nu se va bucura mult timp de ea..ceva i se va intampla..
    suntem interconectati si surprinzator de puternici..citesem undeva ca daca ar fi sa ne folosim capacitatea creierului de 100% nu am mai avea nevoie de corp…ce o fi aia??? e hh posibilitatile sunt infinite ..nu?:)

  2. […] manole, luna pătrată, zinnaida, geanina, teo negură, vultureşti, max peter, octocat sau marius bota Share this:TwitterFacebookLinkedInEmailLike this:LikeBe the first to like this […]

  3. romanianstampnews spune:

    Nu m-am gândit niciodată la belelele pe care le poate aduce o biată prăjitură… 😀
    Ce te faci cu candoarea celor mici?! 😀

  4. Asta cu bicicleta e si mai tare
    Ma intreb ce-o sa-i faca aluia care-i va fura iubita la un moment dat , dac-o lasa asa, neasigurata pe strada 😀

  5. Doru spune:

    Pe mine m-a impresionat mult perspectiva relatată …
    E undeva, mascată şi nu prea foarte, o teamă venind dinspre copilărie!
    Mulţumesc, Marius!

  6. psi spune:

    ba eu sper să nu stea niciun copil prin preajma ciocolatei mele! 🙂

  7. Andreotti spune:

    marius, lasa!…iti ofer eu toate dulciurile pe care le primesc….nu-mi plac!!! vlei ciucalata???:)

    • Marius Bota spune:

      Referirea nu era in mod direct la mine, ci la a o alta persoana! Dar acum daca tot te-ai oferit, cine sunt si mai ales cum as fi, daca as refuza o lady?))) Sarumana! Ramane sa stabilim modalitatea de a intra in posesia lor!)))

      • Andreotti spune:

        înțelesei că nu-i vorba de tine!…eu am vrut doar sa preîntâmpin cumva „blestemele” ca să nu te ajungă și pe tine!:)))..sau mergi pe principiul- mie nu mi se poate întâmpla???:))))

      • Marius Bota spune:

        Deci sa inteleg ca bati in retragere acum cu declaratia?)) Ok! O lasam pe cand o fi sa se intample!))) Cu toate ca sper ca nu va fi cazul!

      • Andreotti spune:

        nuuuuuuuuuuuuuuuuuu…tot ce-i dulce pe la mine o sa trimit la tine!!!….claaaar! nu dau inapoi!:)

      • Marius Bota spune:

        Vad ca incepe sa fie o ocupatie profitabila si bloggingul; mai fac de o ciocolata, de o pana de pescarus de pe la Silving!))) Incepe sa imi placa din ce in ce mai mult!))) Sa vad doar cum mi-ai proteja dintii de la atatea dulciuri care o sa mi le trimiti!

      • Andreotti spune:

        o sa-ti recomand si un dentist! ok?:)))))…

      • Marius Bota spune:

        Daca si dentistii au blog, atunci e clar ca ceva e ciudat in lumea asta!)) Posteaza fotografii care sa te lase cu gura cascata ca apoi sa poata intra in voie cu „sfredelul si polizorul” la dintii nostri!))

  8. slowaholic spune:

    Hihihihihiiiii. La mine nu functioneaza nici macar cand imi doresc eu sa nu mai mananc dulciuri. Doamne fereste de bube-n gura si alte nenorociri, da’ zau daca reusesc sa ma abtin. Nu m-as supara sa reusesc, da nu-mi iese, domne… :)))

  9. Chrysab spune:

    Mișto biletul :)) din punctul de vedere al credinței…sunt sceptică :-s
    Dar când un copil își dorește un lucru, sigur se va întâmpla , așa că ai grijă :))
    Fii-mea își dorește să se ducă bunică-sa+bunicul său (socrii mei) la casa de copii, să rămână singuri , oare am vreo șansă ? >:)

  10. Alex spune:

    Ha, ha! Ce hazlie situaţie! Poate că mi-aş dori o asemenea „urare”, doar aşa m-aş mai opri din „dragostea” de dulciuri.

    Numai bine! 🙂

  11. vienela spune:

    copiii sunt in general darnici,nu se supara ca tati mananca din ciocolata lor.ala era un tati rau sigur.:))

  12. Nicu Lupsa spune:

    Marius, nu se face sa renunti atat de usor la un obicei atat de sweet obicei. Pe termen scurt cred ca nu esti in pericol. Poate doar, daca ai impartit cu cateii bunatatile si au devenit dependenti. Chiar si in acest caz nu trebuie renuntat la ciocolata sau cremes. Sunt sigur ca sotia ta va elimina pericolul, facand prajituri intr-o tava mai mare.

  13. pandhoraa spune:

    copii spun cand te astepti mai putin „lucruri trasnite” :))

  14. Silving spune:

    :))) ce anunt :)) ai grija atunci sa nu-ti iasa vorbe de genul asta,haha.Mananca pe ascuns 😀

Lasă un răspuns

