Pe mine nu mă poți cumpăra!

Posted: 03/04/2012 in Știri mioritice
Etichete:, , , , , , , ,

” Știu că ai impresia că totul e de vânzare pe lumea asta, chiar crezi că totul are un preț și nimic nu rezistă în fața voastră. Dar iacă nu e așa cum crezi tu; de data asta o să fie cum vreau eu. În lumea mea, lupta e dură, nu putem să avem jumătăți de măsură, nu putem să ne încredem în cei pe care nu îi cunoaștem, sau care doar ne întind mâna vrând să se împrietenească cu noi. Nouă ne trebuie timp pentru a lega o relație, ne trebuie afecțiune, nu ne e de ajuns doar un osuţ, sau OS, așa ca altora, pentru a ne cumpăra. Noi vrem mai mult de atât, vrem dragoste și sinceritate, o privire caldă și fără ascunzișuri. Vă ştiu pe toţi, nu sunteţi unul cu intenţii mai bune ca altul: ne întindeţi o momeală, în speranţa că o vom muşca.  Dacă cu alții ți-a mers , cu mine nu îți merge, o să te aranjez, așa cum  i-am aranjat pe toți cei care au încercat sa ia ceva pe nedrept, ceva doar pe șmecherii. Aici e locul meu, țara mea, curtea mea; când pășești aici, trebuie să știi că eu sunt șeful și eu fac regulile, oricine te-ar fi invitat, ai de a face și cu mine. Dacă alții nu pot să îți vină de hac, lasă că te rezolv eu, să vezi cum e să fii la cheremul meu și să știi frică de mine. Iar, când o să fii și tu căzut, și în praf, cum sunt cei cărora le e frică de tine, o să realizezi, că nu tu ești stăpînul absolut; că nu poți să ai chiar tot ce vrei și pe cine vrei, că mai suntem și noi pe lumea asta, NOI cărora nu ne e frică de VOI. Pentru că VOI sunteți doar o sală, și aia plină, când și când; pe când NOI suntem peste tot, putem să ne unim si să vă stăm împotrivă. Și mai ales, putem să îi învățăm și pe stăpânii noștri să facă același lucru, să nu se mai lase călcați în picioare de voi. Dar până un alta, e o luptă între mine şi tine, aşa că…păzea că vin”

Semnează,

al vostru  câine de Vâlcea. incoruptibilul

P.S

Sper ca domnul senator Dorel Jurcan, să nu aibă resentimente față de mine;  eu îmi fac doar meseria, cea pe care o știu de la facerea lumii; iar dumnealui își face tot meseria, una care intră în aceeași categorie cu cea mai veche meserie din lume. Vă aștept cu drag și de altădată!! Îmi plac toate culorile, şi mai ales le şi port ca  trofeu!

Comentarii
  1. romanianstampnews spune:

    Cea mai veche meserie din lume… oare care o fi aia?! 😀 😀 Politician? 😀 😀

  2. shogunu' spune:

    Mrrrr! Şi Hau-hau-hauuuu!
    Bine i-o făcut!
    Banzai!
    PS Bine scris! Partea asta: ” NOI cărora nu ne e frică de VOI. Pentru că VOI sunteți doar o sală, și aia plină, când și când; pe când NOI suntem peste tot, putem să ne unim si să vă stăm împotrivă.” mi-o plăcut cel mai tare. Da’ nu ştiu cînd de va produce unirea asta, chiar dacă am putea-o învăţa de la cîini…

  3. L.uzu spune:

    din pacate se pot cumpara multi oameni in ziua de azi.
    dar este bine ca macar pe cineva sa nu putem cumpara.

  4. Asa si….cine e personajul fara pret?

    • Marius Bota spune:

      Dulaul care l-a muscat pe nenea senatorul, senator care mersese la stapanul cainelui, in campanie electorala!! ( linkul face trimitere la articolul cu pricina)

  5. Ei, vezi daca nu s-a dus cu osu la el……..Ca pana la urma si cainele, tot roman e…

Lasă un răspuns

