Iar e luni !

Posted: 02/04/2012 in Să începem săptămâna cu un zâmbet
Etichete:, , , , , , , ,

Se pare că ziua de luni, nu e doar pentru poporul român una greu de digerat, una care am vrea să nu mai fie, atunci când e vorba de muncă, şi am prefera să facă parte din week-end. Şi alte naţii „apreciază” foarte mult această zi, că altfel nu degeaba s-ar osteni să îi spună atât de multe aforisme, doar doar se prinde cât de iubită e!

1. De ce e aşa departe ziua de luni de ziua de vineri, iar ziua de vineri aşa de aproape de ziua de luni?

2. Sunt convins că Dumnezeu a creat ziua de luni, ştiind toate greşelile care va fi să le facem în week-end şi astfel să ne pedepsească

3. Ar trebui ca ziua de luni să fie scoasă în ilegalitate

4. Nu îmi place deloc de luni, marţi, miercuri, joi, şi jumătate din vineri.

5.  Este groaznic să ştii că a şaptea parte din viaţă o risipim cu zilele de luni.

6. În loc de a apăsa butonul pentru deschiderea garajului, am apăsat butonul pentru aprinderea becului, aşteptând să se deschidă uşa de la garaj. Urăsc ziua de luni.

7. Sunt dedicat 100% muncii; 13% luni, 22% marţi, 28% miercuri,33% joi, 4% vineri.

8. Trebuie să existe o posibilitate de a fi liber toate zilele de luni dintr-un an; aşa aş fi bucuros toată săptămânile din an

( sursa- internet)

P.S

Va doresc sa aveti o foarte fructuoasa zi de luni!

Comentarii
  1. ionela spune:

    frumos filmuletul si o dah…ziua de luni…daca n-ar fi ea, ar fi cea de marti..si tot ar fi..eh dar parca altfel simti 3 zile libere si altfel doar 2..cad de abia incepi sa te dezmeticesti..:))..
    uite aici cum gandeste greierul: http://personalitateautentica.wordpress.com/2011/01/11/cum-gandeste-greierul/ :))

  2. Luna patrata spune:

    Eu nu am nicio treaba cu ziua de luni, e o zi la fel ca si celelalte. 🙂 O saptamana buna iti doresc sa ai!

  3. romanianstampnews spune:

    Să dea Dumnezeu! La fel îţi doresc şi eu, Marius! 🙂

  4. marian spune:

    Ai uitat amice ca luni este { conform Sfintei Scripturi } ziua a doua a saptamanii ? Pai daca nici macar in a doua zi n-ai chef de treaba …..cand mai ai atunci ?

  5. […] şi pe la vultureşti, zinnaida, teo negură, luna pătrată, geanina, max peter, meşterul manole, marius bota Share this:TwitterFacebookLinkedInEmailLike this:LikeBe the first to like this […]

  6. Călin spune:

    trebuia neapărat să îmi aduci aminte că urăsc zilele de luni??? 😀

  7. Vlad spune:

    13% luni – cifra fatidica :))
    cu fruct si indesat !

  8. Doru spune:

    Nu am probleme cu prima zi a săptămânii şi chiar mă papă degeţelele la, cel puţin, două variante:
    1. Ce-ar fi să gândim că săptămâna e compusă doar din luni dar lunile din zile?
    2. Dacă toate zilele de luni ar fi libere, toate zilele de marţi ar prelua, pe lângă cele trei ceasuri rele şi toate ponoasele zilei înlocuite …

    Punctul 7, însă, m-a cucerit!

  9. pandhoraa spune:

    vezi ca am avut dreptate?un pic de roz si totul se rezolva :))
    ideea ii apartine lui KARMAPOLICE si daca te amuza te poti inscrie si tu 🙂

  10. Silving spune:

    Ziua mea chiar a fost fructuoasa in pescarusi,cum ai vazut 😉

  11. Andreotti spune:

    te intrebi si tu ca mine: oare de ce nu a creat Dumnezeu lumea in week-end si sa se odihneasca de luni incolo???:)))

    • Marius Bota spune:

      Buna intrebare! Probabil totusi e mai mult de lucru decat de odihna!!!)))

      • Andreotti spune:

        pacat!…mie mi-ar fi placut raportul invers!:)

      • Marius Bota spune:

        Te rog nu fa un sondaj ca sigur ar trebui sa recreeze Dumnezeu totul de la inceput!)))

      • Andreotti spune:

        pai, daca balanta doritorilor ar inclina atat de mult..de ce sa n-o recreeze????:))) eu as fi dispusa sa o iau de la inceput, daca Dumnezeu m-ar mai lua in calcul!:)…asa as avea posibilitatea de a mai repara pe ici pe colo, unele, altele…si as munci mai putin – ca sa ajung de unde plecasem!:))))))))))))))

  12. […] cu la fel de mult drag să citiți și articolele membrilor Porcilor Abjecți aici: Călin, Doru, Marius, Luna Pătrată, Teo Negură, Octocat, Max Peter. Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the […]

  13. Luni….dimineata e creepy, dar seara imi revin miraculos 🙂

  14. […] e ok, are toate elementele la care tin eu. Si are si un stil ok. Nu insist, dau doar recomandarea: IAR E LUNI .Si da, ma grabesc sa termin articolul, ca se face marti […]

  15. […] luna pătrată, geanina, teo negură, zinnaida, meşterul manole, max peter, vultureşti, vizualw, marius bota, octocat sau grupul “porcilor abjecţi” Share this:TwitterFacebookLinkedInEmailLike […]

Lasă un răspuns

