Învingătorii

Posted: 25/03/2012 in Întâmplări adevărate
Etichete:, , , , , , , , ,

Mi se pare peste puterile omeneşti, pare ceva desprins dintr-o carte care, prin povestirea prezentată, ţine neaparat să te motiveze şi emoţioneze în acelaşi timp; dar, prin irealul prezentării, nu neaparat îi dai crezare că poate fi adevărată. Nu ştiu cum aş acţiona eu, dacă aş fi pus într-o asemenea situaţie sau ceva similar: cineva să depindă de mine întreaga viaţă, eu să fiu bucuria acelei persoane de la deşteptare până la culcare, viaţa ei să fie de fapt trăită prin viaţa mea, visele mele să fie tot una cu ale ei şi dorinţele inimii ei să fie şi-n inima mea. Parcă pare prea mult: victoriile mele, toate , să le împart cu cineva care e doar „purtat” de mine, aplauzele pe care le primesc să fie şi pentru cel care nu a făcut nimic pentru a le merita. Cum ţi se pare acest scenariu? În ce rol te regăseşti: al celui ce poartă, sau al celui purtat?

Dincolo de farmecul cutremurător al unei asemenea istorii, mişcător şi impresionant  e  răspunsul „celui purtat”, a celui ce trăieşte prin viaţa „celui ce poartă” :  ” dacă ar fi să fiu sănătos, nu vreau să devin nici fotbalist, nici atlet, nici baschetbalist; ci vreau să te port şi eu pe tine, aşa cum tu mă porţi  şi m-ai purtat pe mine”.

Dacă ar fi să mai pot spune ceva: Învingători sunt cei care pot conta unul pe celălalt, care se sprijină şi se iubesc necondiţionat.

Comentarii
  1. Nicu Lupsa spune:

    Tulburator…am convingerea ca undeva, candva acesti oameni o sa-si primeasca rasplata. Si cand te gandesti ca unii dintre noi nesocotim acest dar minunat, sanatatea, preocupandu-ne de lucruri a caror micime o realizam rar, eventual cand dam de un necaz ori cand vedem vreun caz ca acesta.

    • Marius Bota spune:

      Asa e , Nicu! Pretuim prea putin darul sanatatii, si facem nazuri ca ba aia, ba aia, cand de fapt sunt altii care au sacul plin peste putinta lor omeneasca de a il duce!!

  2. Luna patrata spune:

    Purtam si suntem purtati tot timpul, altfel cred ca nu se poate, si cred ca nici nu ar avea rost. 🙂

  3. symo77 spune:

    Sunt mii de astfel de vieti, in care unul este purtat, altul este purtatorul. Pe brate fizice, sau pe brate de rugaciune…

    Pot sa spun ca nu e o viata usoara, dar Dumnezeu mi-a promis ca nu imi va da mau mult decat pot duce. Si chiar mi-a facut parte de intelepciune, sa inteleg ca Domnul Isus a murit si pentru mine, pentru ca ma iubeste mult! Asta ma face sa iubesc viata pe care o am… 🙂

    • Marius Bota spune:

      Primim putere sa purtam atunci cand suntem si noi purtati la randul nostru de Unul mai mare si mai tare ca noi, de Dumnezeu. Bucura-te de fiecare zi din viata, alaturi de cei dragi!

  4. […] ar fi rău să treceţi şi pe la qedeu, luna pătrată, teo negură, marius bota, lavii, octocat, meşterul manole, geanina, max peter, pishky, vultureşti sau vizualw. Iar dacă […]

  5. ionela spune:

    daca ne vom mai intreba Marius..ce este iubirea…dac anu vom gasi raspunsul…filmul asta m-a tulburat mult..si doamne!!!
    doamne! cat de multe mai am de invatat!
    ce este iubirea?
    ce inseamna a fi invingator?
    probabil ca pentru multi dintre noi ar fi mult eficient ca in dictionar…la explicatia pentru iubire si pentru invingator sa fie pus acest filmulet.
    va spune atat de multe…atat de multe…

Lasă un răspuns

