Dumnezeul copiilor

Posted: 19/03/2012 in Să începem săptămâna cu un zâmbet
Etichete:, , , , , , , , , , , , ,

Copiii au o sinceritate debordantă, nu le e teamă să spună lucruri pe cât de simple pe atât de complexe; iar Dumnezeu, e unul din cei spre care copiii îşi îndreaptă „tirul” de întrebări şi nelămuriri

„Dragă Dumnezeule, oare e adevărat că tata nu va merge in rai dacă va folosi, şi acasă, cuvintele pe care le foloseşte la partidele de golf ?”

„Doamne drag , mai fă  să fie o vacanţă între Paşte şi Crăciun!”

„Doamne Dumnezeule, îţi mulţumesc pentru frăţiorul mai mic pe care mi l-ai dat, dar poţi să verifici în agenda Ta, că eu ţi-am cerut doar un căţeluş”

„Dumnezeule, pun pariu că ţi-e tare greu să iubeşti pe toată lumea de pe pământ. La noi în familie sunt doar patru şi tot nu pot să îi iubesc totdeauna”

„Dumnezeule, chiar ai vut ca girafele să arate aşa cum sunt sau a fost un accident?”

„Dragă Dumnezeule, preotul nostru chiar e prieten cu Tine sau L-ai cunoscut prin intermediul afacerii lui?”

„Dragă Doanne, la şcoală am învăţat că Thomas Edison a făcut lumina, iar la Biserică ni s-a spus că Tu ai creat-o prima dată. Ţi-a furat cumva ideea?”

„Dumnezeule, dacă duminică vei fi la Biserică, Îţi voi arată pantofii cei noi pe care îi am.”

„Doamne Dumnezeule, eu tot aştept să vină primăvara, dar văd că nu mai vine. Ce s-a întamplat?”

„Dumnezeule, dacă îmi vei da o lampă ca a lui Aladin, Îţi voi da orice doreşti, exceptând banii mei şi setul de şah!”

„Dragă Dumnezeu, am fost la o nuntă, iar la final mirele şi mireasa s-au sărutat tocmai în Biserică. E în regulă să facă aşa ceva acolo?”

„Eu sunt român, tu ce  naţionalitate ai, Dumnezeule?”

„Dragă Doamne, eu aş vrea să fiu ca tatăl meu, când voi creşte mare, dar nu chiar cu aşa e mult păr pe tot corpul!”

„Dumnezeule, chiar eşti invizibil sau e vreo şmecherie?”

„Dumnezeule, în loc să laşi oamenii să tot moară şi să fii nevoit să faci alţii la loc, nu ar fi mai bine să îi laşi în viaţă pe cei actuali?”

( sursa- internet)

Comentarii
  1. Doru spune:

    Mulţumesc!

  2. Luna patrata spune:

    Frumos! Cred ca nu are rost sa spun mai multe, cuvintele mele ar fi de prisos, pe cand ale lor sunt minunate. 🙂

  3. ionela spune:

    foarte simpatic articolul!
    mi-a placut mult de tot!:)

  4. marian spune:

    Nimic din ce este acolo nu are legatura cu….DUMNEZEU, dimpotriva, toate acele „ganduri” se adreseaza cuiva…inexistent. O saptamana excelenta in continuare !

    • Marius Bota spune:

      Copiii astfel inteleg sa puna intrebari de tot felul lui Dumnezeu, fara a le fi teama ca spun prostii.Asta e inima copiilor, sincera, fara ascunzisuri. Cand oare l-am intrebat noi pe Dumnezeu ultima data cu privire la o problema sau alta din viata noastra? Copiii o mai fac uneori, fara a isi face prea multe grijuri de importanta sau stupiditatea intrebarii.

      • marian spune:

        Ai dreptate …asta inteleg copii . Datoria nostra este de a explica copiilor ca la Dumnezeu nu te poti duce sa-i pui intrebari, nu de alta dar…nu prea raspunde . Noi …cum sa nu-L intrebam pe Dumnezeu atunci cand avem ceva ” nelemuriri ” referitoare la aceasta viata , aceasta lume nedreapta ? Vai, dar facem asta …zilnic. Ce folos? Pai poate doar ne mai usuram din povara gandurilor in rest…Ce cunosti pe cineva caruia Dumnezeu i-a raspun la macar una din rugamintile pe care I L-a adresat ?Eu personal….sincer nu cunosc.Copii saracii…cata vreme sint „orbi ” , sau inocenti mai pun asemenea intrebari , mai au ceva credinta ca exista cineva mai puternic , mai iubitor , decat parintii si pun …intrebari fiintei divine…..Asta pana ” fac ochi” adica pana cand vad ca rugile lor sint adresate in van, adica …nimanui de fapt si atunci isi pierd inocenta atunci ” fac ochi” cum se spune.Eu nu mi-am invatat copii sa ” traiasca in frica de Dumnezeu ” , eu i-am invatat sa asculte de ce-i invatam eu si m-au ascultat deoarece au vazut ca …cel putin eu le dadeam niste raspunsuri intrebarilor si asteptarilor lor.Sa nu te superi pentru sinceritatea mea…asta sint eu .Asta sint eu …mai pragmatic, un fel de Toma si nu uita ca ala a fost laudat de Isus pentru reticentele avute la un moment dat din viata sa.Sau daca doresti am adoptat acel „adagiu ” Cugito, dubito { dubito !} …si abia dupa aceea imi dau cu …parerea.

  5. Cornelia Pus spune:

    Ce dragut e articolul!!! Mi-a placut asa de mult!
    Nu ma pot abtine sa nu-ti relatez si rugaciunea Aniei, fetita mea cea mare: „Multumim Doamne pt. mami si tati, pt. papica, pt. Tom si Jerry, Angellina Ballerina, ptr. Alba ca zapada da’ nu ptr. batrana urata si rea, ptr. perinita mea, ptr. Betty si Fifi – catelusii lui buni Luci.”

    Da, asta e inima copiilor. Sinera si fara ascunzisuri. De la ele am invatat sa multumim mai mult. Si sa lasam introducerile. Sa trecem la subiect 🙂

  6. Andreotti spune:

    of!!!!….de-am putea vreodata să păstrăm inocența și sinceritatea copiilor…ce lume frumoasă ar fi!!!

  7. romanianstampnews spune:

    O grămadă de gânduri candide… 🙂

  8. “Doamne Dumnezeule, îţi mulţumesc pentru frăţiorul mai mic pe care mi l-ai dat, dar poţi să verifici în agenda Ta, că eu ţi-am cerut doar un căţeluş” 🙂
    ador puritatea copiiilor. atunci cand o sa am unul, am sa-mi notez toate „perlele” 🙂

  9. “Eu sunt român, tu ce naţionalitate ai, Dumnezeule?” – eu mi-s tăti la un loc fiule. 😆

    • Marius Bota spune:

      Perfect raspunsul! Mai era una tare dar nu am scris-o, in acceasi directie spusa de tine: Dumnezeule, tu cum ţi-ai dat seama că exişti? Ţi-a spus cineva ca eşti Dumnezeu?

  10. Bogdan Mihail spune:

    Frumos articolul. Avem de invatat, atat de la ei cat si de la batrani.

Lasă un răspuns

