Eu cred…

Posted: 01/03/2012 in Poezie
Etichete:, , , , , , , ,

De mâine n-ar fi primăvară

Şi-omătul nu s-ar mai topi

Eu tot aş crede-n iarba care

Sub neauă, creşte pe câmpii

Şi chiar de în pădure cucul

N-ar mai cânta, ci ar muţi

Eu nu m-aş îndoi de cântul

Ce răsuna-va într-o zi

Iar dacă ghioceii, toporaşii

N-ar răsări sfioşi , timizi

Eu tot aş crede-n vestitorii

Ce doar privind, m-or încălzi

Eu nu mă îndoiesc, ştiu bine

Că într-o zi, poate ca mâine

De dincolo de frig şi iarnă,

Când se va trage iar cortina

O primăvară, cred într-una

Va apărea din nou, ştiu bine

Comentarii
  1. Aniela Deby spune:

    O primavara frumoasa:Xpt noi..toti:d

Lasă un răspuns

