Ce-ți lipsește să fii fericit?

Posted: 24/02/2012 in Proverbe, aforisme, citate
Etichete:, , , , , , , ,

” A fi fericit nu înseamnă că totul e perfect în viață ci înseamnă că ai decis să privești dincolo de imperfecțiuni”

” Dacă aș avea …. aș fi cel mai fericit om de pe pământ”, ”Nu mai îmi trebuie decât …. și atunci aș fi fericit”. Cu toții am rostit  sau am auzit rostindu-se astfel de vorbe împrejurul nostru! Fericirea e căutată asiduu, fără încetare, de la oamenii săraci până la cei bogați, de la copii până la cei în vârstă. Pentru fiecare categorie de oameni, fericirea are o altă fațetă, o altă însemnătate. Ceea ce pentru sărac înseamnă fericire, pentru bogat poate e  doar mediocritate; pentru copii e fericire, ceea ce pentru adulti e aiureală. Nu suntem egali decât in fața morții și a lui Dumnezeu, în ce privește fericirea avem standarde diferite. Dacă ar fi ca să ți se ofere posibilitatea să alegi acel lucru, persoană care te-ar face fericit complet, dar având amendamentul de a nu mai cere nicicând altceva, care ar fi acel lucru care l-ai cere? Ai accepta această provocare? Te-ar face ceva, cineva fericit, împlinit, pe deplin? Sau suntem așa de ”suciți” încât orice am avea și oricâte am avea, tot ne mai lipsește ceva ca să ajungem la fericire. Fiecare avem ascunzisul adănc al inimii cu acele dorințe și năzuințe de fericire pe care doar noi le știm   ( și eventual cei dragi ai noștri) și după care tînjim. Iar dacă le-am obținut… suntem fericiți?

Stai liniștit că nu trebuie să trimiți la 24 de persoane acest articol pentru a ți se îndeplini dorința și a fi fericit! Fericirea mea și a ta depinde în cea mai mare măsură de mine, nu de context si conjunctură. Aceea care depinde de împrejurări nu e altceva decât una de moment, care persistă atât timp cât contextul e favorabil iar apoi a dispărut!

Dar oare chiar, îmi lipsește ceva ca să fiu fericit sau am de toate dar nu știu să mă bucur de ceea ce am?

Lasă un răspuns

