Tristețe fără explicații

Posted: 21/02/2012 in Meditații
Etichete:, , , , , , , , , , ,

Nu aveți uneori momente când pur și simplu, fără a vă da seama din ce cauză și care e motivul, deveniți triști, gânditori, nostalgici? Să fie oare trecerea imperturbabilă a timpului peste noi? Să fie zilele și momentele care le irosim fără rost, supraviețuind, nu trăind, murmurând nu mulțumind, împiedicându-ne nu zburând, zile care se duc si fug de la noi, fără a le mai putea întoarce? Să fie oare regretul momentelor când nu am iubit cât am putut de mult si nu ne-am dăruit îndeajuns? Sau să ne pară rău oare de toate vorbele rostite făra rost și de toate vorbele nerostite la momentul potrivit? Sau e chiar durerea, din suflet, pentru cel necăjit pe lângă care am trecut astăzi și nu l-am ajutat sau nu l-am putut ajuta? Sau iarna, rece și lungă să fie motivul, chiar dacă sunt trist  uneori chiar și vara?  Sau și mai grav, să fie oare tristețea unei inimi triste, bolnave, care suspină după ceva mai înalt și nu poate ajunge acolo? Poate e gândul la cei dragi si dorul după ei, după  cei care nu mai sunt cu noi, după cei ce  au luat drumul vesniciei? Sau poate e neîmplinirea că am vrea să facem mai mult dar nu putem?

Sau e puțin din fiecare: poate e durere și mângâiere deopotrivă, e întristare și speranță îngemănate, e nor și soare dându-și mâna, e plâns și cântec cu suspine. Orice ar fi e normal, Suntem oameni, avem coborâșuri și urcușuri, avem victorii și eșecuri, avem suspine și zâmbete. Dar mai presus de  toate avem CREDINȚĂ și NĂDEJDE ,că ”vom fi ceea ce am fost  și mai mult decât atât”.

Comentarii
  1. […] luna pătrată, meşterul manole, geanina, teo  negură, cristi, vizualw, gîndire logică, marius bota, dana Share this:TwitterFacebookLinkedInEmailLike this:LikeBe the first to like this […]

  2. Nicu Lupsa spune:

    Tristetea nu e altceva decat o stare sufleteasca in declin. (Seneca)

Lasă un răspuns

