Am căruță, dar n-am cai

Posted: 18/02/2012 in Știri mioritice
Etichete:, , , , , , ,

În toiul gerului și a viscolului, bucureștenii dintr-un cartier al sectorului 2, s-au trezit ca domnii de la ENEL, își cam fac de cap și  astfel, când le e lumea mai dragă, se trezesc  cetățenii capitalei, cu energia electrică lipsă! Acuma, problema se pune cât se pune din punct de vedere al luminii,  electrocasnicelor și ce alte cele  electrice mai are omul  prin casă; dar mai ales se pune din punct de vedere al încălzirii… cu gaz!  Majoritatea au centrale pe gaz, cu conductele principale trase și plătite pe bani grei și acum… nu au curent care sa facă să funcționeze centrala pe gaz. Așa că, degeaba are omul încălzire pe gaz că nu ii funcționează din cauza… curentului. Din categoria ”am căruţă dar n-am cai”, România și românii au parte de  multe exemple, pe care le putem vedea, majoritatea cu aplicatie pe scară largă.

– am făcut eforturi mari să îmi iau Logan-ul ăsta , făcând credit la bancă pe cinci ani, dar acum trebuie să îl țin în parcarea din fața blocului, că nu mai am bani de benzină

– am dat cea mai mare lovitură angajându-mă la  EON Gaz; ce-i drept mi se pare cam mult că am plătit 5000 euro pentru un post de șofer, dar dacă nu o să fiu dat afară când se schimbă politic directorul, fiindcă  am pe perioadă determinată contractul de muncă, atunci în doi ani recuperez banii

– am reușit să mă stabilesc cu serviciul în Timișoara; e mișto tare, chiar dacă e chiria de 200 de euro și eu câștig 1000 lei, dar mă descurc că mă ajută ai mei din pensia lor

– mi-am tras un Audi Q7, tare de tot, negru , cu piele pe interior; trebuie să mai mă duc doar să văd cum reușesc să plătesc datoriile de la asociația de locatari de 20000 lei, că altfel, cică, mă dau în judecată să îmi ia apartamentul și nici nu mă mai pot bucura de Audi.

E greu să ai de toate, să nu mai depinzi de nimeni și de nimic, dar și mai greu e să știi unde vrei să ajungi în viață și care sunt prioritățile adevărate.

Lasă un răspuns

