Merită să îmi iau bodyguard?

Posted: 14/02/2012 in Diverse
Etichete:, , , , , , , , , , , ,

Mi-am adus aminte zilele acestea de filmul în care protagonistă era Whitney Houston. Nu o să fac o recenzie a filmului sau să trec în revistă viața artistei, ci mai degrabă gândul m-a dus la ce s-ar fi întâmplat dacă artista ar fi avut un bodyguard lângă ea: ar mai fi  murit în felul în care a murit, s-ar fi putut face mai mult pentru salvarea ei, etc? Mulți de dacă, multe întrebări tardive și puține răspunsuri; dar până la urmă, mi-am dat seama că unele lucruri nu pot fi făcute nici chiar de bodyguarzi,oricât de mulți și de puternici ar fi! Astfel, un bodyguard:

1 poate să mă apere de răul de afară, de dușmanii și inamicii exteriori,  dar nu poate să mă apere de răul din mine

2. poate interveni în cel mai scurt timp posibil, atunci când îl chem, dar nu poate inteveni atunci când nu vreau să îl chem

3. poate să îmi păzească trupul, dar nu îmi poate păzi inima, mintea și sufletul

4. pot să fac cu el contract pe viață, dar nu pot face cu viața contract

Poate că era posibil ca acel bodyguard, dacă era să aibă vreunul, să o scoată din vană înainte de a muri sau să observe când și-a cumpărat medicamentul sau…Dar oricât de mulți bodyguarzi ar fi avut, în viață rareori e ca în film, nu se termină totul cu happy-end.

Comentarii
  1. Nicu spune:

    E important sa avem fiecare dintre noi cate-un bodyguard…cel mai bun bodyguard ar trebui sa fie pentru fiecare, familia. O familie adevarata ne face sa ne simtim protejati de aproape orice, pana si de niste conducatorii care, observ s-au transformat din apartorii neamului in aproape, dusmanii lui!

  2. Marius Bota spune:

    Frumos spus sa ai familia ca si pazitor; e locul in care te simti acasa, in care esti iubit si inteles, si chiar cand nu esti inteles, esti acceptat.

Lasă un răspuns

