Iar am fost perete

Posted: 26/01/2012 in Diverse
Etichete:, , , , , , , , ,

Asa cum faceam referire la exemplul din  principiul actiunii si reactiunii de aici, exista momente de-a lungul zilei, cand toti devenim ”pereti” care retrimitem inapoi mingile sutate inspre noi. La unii se intampla mai des, la altii mai rar, dar din pacate nu cred ca exista cineva care sa poata spuna la sfarsitul unei saptamani: ” eu nu am fost deloc perete saptamana asta; oricine a sutat cu mingea in mine, eu am prins-o si i-am aruncat o portocala in schimb”. Orice actiune sau vorba  indreptata inspre mine, poata sa gaseasca in mine , un perete sau poate gasi o plasa, poate fi redirectionata inapoi expeditorului,in acelasi plic, avand aceeasi forma, sau poata fi culeasa frumos , in plasa, reambalata sub alta forma si trimisa inapoi, cu dragoste.  Ce ziceti? E greu totusi sa invingi chiar de asa natura, principiul acesta al fizicii! Ar fi o „bataie la zero”‘, ca si cand nu ti-ar pasa ca exista vreun principiu in fizica care te contrazice

Si totusi,la cei carora ni se intampla, sa mai fim si pereti uneori, ce e de facut? Exista remediu? ” Iarta-ma ca am fost perete (bolovan, piatra, zid) fata de tine. Poate tu ai avut motive sa arunci cu mingea in mine, dar eu nu am avut motive sa ma port ca un perete”. Sigur ar ramane socati cei care ar auzi din gura noastra aceste vorbe, mai ales daca nu au fost obisnuiti sa auda din partea noastra asa ceva.

Eul ne va striga : ” ai personalitatea ta, nu fii fraier si nu te lasa lovit de minge fara sa lovesti si tu inapoi”, iar inima ne va sopti; ” aruncatul mingii inapoi e pentru copii mici si imaturi, tu poti darui dragoste in schimb”’.Iar eu voi alege….

Comentarii
  1. ACIDUZZU spune:

    Unul dintre poetii nostri crestini exprimandu-se in urmatoarele versuri incerca sa spuna:

    „Nu zvarli cu piatra-n zidul
    De granit, al unui munte;
    Piatra, repede se-ntoarce
    Glont, in propria ta frunte !”
    Acelasi adevar spus ca si tine-n proza:
    „Asa cum faceam referire la exemplul din principiul actiunii si reactiunii de aici, exista momente de-a lungul zilei, cand toti devenim ”pereti” care retrimitem inapoi mingile sutate inspre noi. La unii se intampla mai des, la altii mai rar, dar din pacate nu cred ca exista cineva care sa poata spuna la sfarsitul unei saptamani: ” eu nu am fost deloc perete saptamana asta; oricine a sutat cu mingea in mine, eu am prins-o si i-am aruncat o portocala in schimb”.

Lasă un răspuns

