Adevar peste ani

Posted: 19/01/2012 in Poezie
Etichete:, , , , ,

Cautand printre poezii, am gasit o scurta capodopera a lui Adrian Paunescu. Va las sa o cititi si sa va minunati de asemanarile dintre epoca de aur si epoca de dupa aur. Ce a fost va mai fi, nimic nou sub soare, doar noi oamenii trecem!! E important insa cum trecem: curatand de pe noi zapada care vrea sa ne acopere si facandu-ne loc sa inaintam sau lasandu-ne ingropati de  ea!
Ies în strada

Eu nu mai pot. vrea cineva sa creada
Ca nu rnai pot, ca-mi este prea deajuns ?
Astept tacut o vorba de raspuns
si~n iarna asta voi iesi în strada.
Sînt om, nu sînt o parte de cireada,
„voi nu vedeti, si voi, unde-am ajuns”
Cu ultimul ulei de soia uns
în iarna asta voi iesi în strada
Eu sînt un las. de remuscari patruns
Sînt hahalera care vrea sa vada
Cu toate vorbele fara raspuns
In care de cenzura voi fi tuns,
în iarna asta voi iesi în strada
De ce ? S-ajut la strînsul de zapada

Comentarii
  1. mariusbota spune:

    De actualitate!

  2. ACIDUZZU spune:

    „Sînt om, nu sînt o parte de cireada,
    “voi nu vedeti, si voi, unde-am ajuns”
    Cu ultimul ulei de soia uns…”

    Sa fi fost totusi si o…premonitie la mijloc ? Cu siguranta, da !

Lasă un răspuns

